Witam. Mam pytanko, otóż po zatankowaniu gazu przy obecnych chłodnych rankach nagle samochód zaczął mi szarpać. Na benzynie pracuje ok. Czy może to być wina gazu. Wcześniej nigdy nie było takich objawów. Słychać jak sam się przełącza z benzyny na gaz i odwrotnie, no i nie ma jazdy.
Pozdrawiam.
gaz
Wymień przewody zapłonowe , świece , i filtry gazu powinno pomóc .
nie mam przewodów, jest listwa bezpośrednio na świecach, filterek wymieniony, świece ok.Wymień przewody zapłonowe , świece , i filtry gazu powinno pomóc .
Szukał bym przyczyny w cewce zapłonowej .
rozmawiałem z kumplem, ma pojęcie w tym temacie, też ma takie same objawy, twierdzi, że to wina gazu bo o dziwo to samo się dzieje w samochodzie jego brataSzukał bym przyczyny w cewce zapłonowej .
Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
Słuchaj 15 lat temu ja jak i Ty byliśmy młodsi o 15 lat wszystko się zużywa wymień instalacje na nową .instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
Wiadomo, że tak można, Wypalę ten gaz i zatankuję w innej stacji to zobaczę jak będzie pracował silnik, wiadomo że żenią paliwo. Wcześniej to przy minus 15 stopniach chwilę się podgrzał i jechało się normalnie.Słuchaj 15 lat temu ja jak i Ty byliśmy młodsi o 15 lat wszystko się zużywa wymień instalacje na nową .
instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.
Ja tankuje w Zamościu na Lotosie w skrajnych przypadkach w Tomaszowie koło straży pożarnej i jak na razie jest ok .Nie tankuje w Tomaszowie na innych stacjach ze względu na cenę .Wiadomo, że tak można, Wypalę ten gaz i zatankuję w innej stacji to zobaczę jak będzie pracował silnik, wiadomo że żenią paliwo. Wcześniej to przy minus 15 stopniach chwilę się podgrzał i jechało się normalnie.
Słuchaj 15 lat temu ja jak i Ty byliśmy młodsi o 15 lat wszystko się zużywa wymień instalacje na nową .
Dowalili do składu gazu tańszego i gorszego butanu i pozamiatane.Ja tankuje w Zamościu na Lotosie w skrajnych przypadkach w Tomaszowie koło straży pożarnej i jak na razie jest ok .Nie tankuje w Tomaszowie na innych stacjach ze względu na cenę .
Wiadomo, że tak można, Wypalę ten gaz i zatankuję w innej stacji to zobaczę jak będzie pracował silnik, wiadomo że żenią paliwo. Wcześniej to przy minus 15 stopniach chwilę się podgrzał i jechało się normalnie.
A reduktor nie szroni ?instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.Podjedź do kogoś od instalacji i podnieś temperaturę przełączenia się silnika z benzyny na gaz , miałem takie objawy i to pomogło .
no nie, ale ta część z mosiądzu z cewką, w której znajduje się filtr to zimna i to bardzo. Temperatura silnika 90 stopni i szarpie a jak szybko zdjąć nogę z gazu to potrafi zgasnąć silnik.A reduktor nie szroni ?
instalacja LOVATO, prosta, jeżdzę na niej 15 lat bez awarii a tu raptem takie buty, przełącza się przy 2000 obrotach bez względu czy zima czy lato, a tu teraz trochę chłodniej i lipa.
dzięki tym, którzy starali się coś pomóc.no nie, ale ta część z mosiądzu z cewką, w której znajduje się filtr to zimna i to bardzo. Temperatura silnika 90 stopni i szarpie a jak szybko zdjąć nogę z gazu to potrafi zgasnąć silnik.
A reduktor nie szroni ?
Czy awaria już usunięta?dzięki tym, którzy starali się coś pomóc.
no nie, ale ta część z mosiądzu z cewką, w której znajduje się filtr to zimna i to bardzo. Temperatura silnika 90 stopni i szarpie a jak szybko zdjąć nogę z gazu to potrafi zgasnąć silnik.